פינוי עשן

בימנו נושא איכות הסביבה הוא בראש סדר העדיפויות עבור מעסיקים רבים, במידה והמצב לא היה כך מבחינת המעסיקים, הם היו עלולים לחשוף את עצמם להפסדים של ימי עבודה של עובדים עקב חופשות מחלה והפסדים נוספים במקרים של תביעות משפטיות בנוגע למחלות תעסוקתיות.

בנוסף לכך כידוע לנו האקלים הים תיכוני מאופיין בקיץ חם ודל משקעים, מצב זה פוגע בתפקוד העובדים וגם משפיע על המכונות. אז בזמן שהטמפרטורות בחוץ מזנקות אולמות הייצור והמחסנים מתחממים מאד וכמובן שכולם מחפשים לברוח מהחום במתחמים אלו ולחפש מתחמים קרירים יותר.

כיום אוורור הוא צורך הכרחי ולא מותרה, לפיכך המאווררים התעשייתיים לאוורור אולמות יצור היינם הפתרון האידאלי בעיקר במקומות בהם לא ניתן להשתמש במיזוג אוויר כמו לדוגמה מכונות שמונעות על גזים, המכונות באולמות היצור והמחסנים מתחממות מאד בעבודתם בעיקר בחודשי הקיץ החמים וכתוצאה מכך כמות התקלות עולה.

הפתרון האידאלי היינו אוורור לצורך שיפור תפקוד המכונות. עובדים רבים סובלים מעייפות וחוסר ריכוז כאשר חם, עייפות וחוסר ריכוז עלולים לגרום לעובד לבצע טעויות ולפגוע בתהליכי היצור ואף להוביל לתאונות מזעירות ועד חמורות ביותר.

הפתרונות שאנו מציעים עבור בעיית החום ובעיית האוויר המזוהם באולמות היצור והמחסנים אוורור אולמות יצור ומחסנים הנם מפוחי גג מדגם RF/RFS  צירים, המפוח ניתן להרכבה והתקנה על כל מבני תעשייה העשויים בטון, פנלים וגגות מפח גלי. המפוח בנוי מפחים מגלונים ואשר מרותכים ריתוך מלא במבנה HEAVY DUTY. המפוח יושב בבסיסו על תושבת, המפוח בעל מנגנון הנקרא מנגנון "פרפר" שתפקידו  באופן אוטומטי להגן על המפוח נגד גשם ובנוסף לכך יש לו מגן רוח שמגן עליו מרוחות.

אז איך בעצם המפוח פועל ומאוורר את אולמות היצור והמחסנים? האוויר הצח והקריר שוטף את המבנה בדרך ארוכה תוך תנועה כלפי למעלה ויוצר אפקט קירור ואוורור יעילים ביותר לאולמות היצור. כמו כן פיזור נכון של המפוחים על הגג מבטיח אחידות בזרימת האוויר בכל שטח המבנה ללא אזורים "מתים". המפוחים פועלים כך שסילוק האוויר בנקודה הגבוהה והחמה ביותר במבנה מונעת את עליית עומס החום הנוצר במבנה ללא פינוי חום. מפוחי הגג הינם דו תכליתיים כך שניתן לקבל גם מפוח גג שמשמש גם לאוורור וגם לפינוי עשן. תכנון מערך האוורור מתבצע על ידי מהנדסי אוורור והנדסה תוך התאמת המפוחים וסוגם במיוחד עבורכם .